Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Καλαμάκια για σουβλάκια για ένωση λάστιχου

Τα περισσότερα από αυτά που γράφω είναι από τα κόλπα που μου έχει μάθει ο πατέρας μου. Σήμερα, για ακόμα μία φορά με έκανε να τρελαθώ με ένα κόλπο του! Ειλικρινά, όταν τον φωνάζαμε McGyver είχαμε τους λόγους μας.
Την ώρα που πλέναμε τον φούρνο μου, έβγαλα το λάστιχο που βρίσκεται ανάμεσα στον φούρνο και την πόρτα του. Και εκεί που με είχε πιάσει ο ενθουσιασμός για να το καθαρίσω, ξαφνικά μου κόπηκε στην μέση. Εγώ είχα ψιλο-παγώσει ενώ ο πατέρας μου με την απόλυτη ψυχραιμία του αμέσως με ρώτησε αν είχα ξύλινα καλαμάκια για σουβλάκια. Του έδωσα ένα (ήταν αρκετό) και στο μισό πέρασε το ένα μέρος του λάστιχου και στο άλλο μισό πέρασε την συνέχειά του.
Όταν λοιπόν σας τύχει να έχετε ένα λάστιχο (με τρύπα στην μέση) το οποίο σπάσει, σκεφτείτε τα ξύλινα καλαμάκια σαν συνδετικό υλικό!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου